CLICK SAYA !

Thursday, August 8, 2013

Salam Aidilfitri 2013

Assalamualaikum w.b.t :)

SELAMAT HARI RAYA semuaaaaaa! :D minta ampun dan maaf yer ^_^ akhirnya selepas sebulan berpuasa, tiba juga SYAWAL yang menandakan kemenangan kita sebagai umat Islam untuk menempuh Ramadan yang penuh dengan dugaan dan cabaran itu! ;)

aktiviti setiap hari raya, macam biasa. bangun Subuh jer dah tak dapat nak buat apa-apa dah. terus kemas-kemas rumah. buat apa yang patut, adik-beradik semua dengan anak-anak sedara pergi mandi. beraturrrrr! haha :P tapi kami dahulukan yang lelaki sebab mereka nak pergi solat sunat Hari Raya. tahun ni hani tak pergi sebab teman mak dengan kakak-kakak kat rumah ^_^ tak banyak pun kerjanya, tapi biasalah. perempuankannnn :P faham-faam jer la kena tolong mak buat itu ini :)

lepas siap-siap semua, yang pergi solat pun dah balik. maka, bermulalah sesi bergambar :D ehhh, silap! mula dengan sesi bermaaf-maafan :') hehe :'P sedih sikit tapi air mata tak mengalir. sebak jer. hihi

mak excited kita nak salam dia. hehe :P

dengan abang, dialah satu-satunya abang yang ada :D 
gambar gegar, haihhh >,<"

lepas dah salam-salam, sedih bagai semua. sesi bergambarrrrr! :D apa lagi, kamera yang ada semua dikeluarkan sebab nak bergambar untuk kenang-kenangan. hihi.. bahagia tak terkata waktu tu.

bergambar adik-beradik :)
**adik(hani), angah, along, abang**

bonda dan abang :D

masa ni, saja-saja bergambar. hehe :)

haaa, sama jer! dengan anak-anak buah ^_^

pemberi semangat dan tenaga dalam diri ^_^
bonda! :')


anak-anak sedara yang berperangai, nauzubillah! hihi
tapi mak su sayang awak-awak semua lillahitaala :')

kami adik-beradik bersama-sama bonda tercinta. bonda yang melahirkan, membesarkan dan memberi segala makan pakai buat kami selain arwah ayahanda :')


keluarga besar HANI SUHAILA
tahun depan, In Shaa ALLAH bertambah lagi ahli keluarga. aammeennn :')

lepas tu semua siap-siap pergi kubur.

kubur arwah abah :') doa kami adik-beradik, semoga abah tenang di sana dan menunggu kedatangan kami. In Shaa ALLAH. kedatangan kami itu pasti, tapi bila, kami tak dapat menjanjikannya :')

**sedih pulak tiba-tiba** :'P

okay, okay! dah ke kubur segala bagai, hani dengan mak berdesuppppp pergi MITC sebab ada rumah terbuka Ketua Menteri Melaka. hehe. malas sebenarnya nak pergi, tapi sebab mak beria-ia. ikutkan jer lah. kesian pulak tak ada orang nak bawa dia ke sana. sebagai anak, rasa bertanggungjawab untuk bawa bonda tercinta ke sana :'D

dan dan dan, terjumpa seseorang! :D terjumpa Muhammad Bin Md Yazed. kenal? haha! tak sengaja pun. tiba-tiba jer terjumpa. hihi. kami tak rancang pun yerrrr!


**sesi petang**

okay! tutup sesi pagi, sekarang kita ke sesi petang. hehe :P balik rumah jer cepat-cepat solat dan terfikir nak keluar raya dengan kawan-kawan. tiba-tiba terbaca status AIN! weee, dia kata nak keluar raya masa tu. terus mesej dia ajak keluar. dia pun dengan semangat nak pergi. masa tu dah 3:30 petang :)

siap-siap semua terus pergi rumah dia. sampai sanaaaa, haha. dia tengah dating rupanya :P dengan kekasih hati. weeee, sweet gila woi :D ingatkan dia nak keluar dengan buah hati, rupanya buah hati dia datang nak bergambar jer -,-"

borak-borak kejap, terus dia naik kereta dan bla :) mula-mula nak pergi rumah izatty, tapi dia tak ada rumah. kebetulan, buah hatinya AIN ni ajak datang rumah. daripada tak ke mana, membazir minyak kereta. lebih baik kita pergi jer tak? tapi yang lawaknya kat sini, AIN pemalu gila masa tu -,-"

takut macam nak pergi NIKAH. err? haha :D sampai jer sana, lagilahhhhh! malu gila woi, sahabat seorang ni. haha :P penat tarik-tarik dia tapi dia keras macam kayu. err? sampai buah hati dia macam nak marah. marah-marah sayang :P haha.. nasib baiklah mereka ni sahabat :D

macam biasa, pergi rumah orang mestilah dijemput makan. dah siap-siap makan, bagi peluang untuk mereka bergambar. hihi.. malu-malu, comel! :D hani ni tak tahu nak buat apa masa tu, haihhh >,<" tengok jerla mereka bergambar, adik buah hati dia yang ambilkan gambar. warna baju dah la sama -,-"

macam menyemak jer cik HANI sebelah kiri tu -,-"

weee, sweet sangat mereka. baju, kebetulan sama :D

dan kami bergambar berduaaa :D

sayangggg AIN hingga syurga, In Shaa ALLAH :')

yessss! AIN sayang HANI jugak! :D

okay, itu sahaja yang dilakukan pada 1 SYAWAL. semoga ukhuwah yang terjalin antara hani dan ahli keluarga serta sahabat-sahabat akan kekal hingga ke akhir usia dan jika di izinkan ALLAH, kekal hingga ke syurga ALLAH yang mahal harganya :)
In Shaa ALLAH. aameennnn :')


Salam AIDILFITRI dan Salam SAYANG,
Hani Suhaila

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY FRIENDSHIP

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

CLICK SAYA !

Copyright© All Right Reserved Hani Suhaila