CLICK SAYA !

Sunday, August 11, 2013

Bersedia Pulang Ke KMJ

Assalamualaikum :)

ehh ehh, post kali ni nak bagitahu yang hani akan balik ke Kolej Matrikulasi Johor(KMJ) dalam beberapa jam jer lagi. tak sampai 4 jam dari sekarang. jadi, sedikit masa diambil untuk menulis apa yang patut. sedih sebenarnya nak balik ke KMJ. banyak lagi perkara yang nak dilakukan, lagi satu, banyak benda yang berlaku dalam masa seminggu ni. walaupun raya, tapi tak terasa raya. 

macam yang diperkatakan tadi, banyakkkk sangat perkara yang berlaku dalam tempoh seminggu itu. masalah itu dan ini. dengan hati yang sentiasa rasa resah, sayu, sedih dan lain-lain perasaan. haha! lawak pula :P sekarang ni pun tengah dengar lagu Rindu Cintaku Padamu - Nirwana Band. hehe :') rindukan siapa? rindukan cinta siapa? biarlah rahsia :'D

barang dah kemas sikit-sikit, habis update ni. nak kemas lagi sikit. In Shaa ALLAH lepas Zohor dah bertolak ke KMJ. ALLAHURABBI, sayunya hati.. 

tapi azam kali ni :

"melangkah kaki ku ini keluar dari RUMAHKU SYURGAKU, akan ku tekadkan untuk melupakan kenangan silam. meneruskan kehidupan sebagai seorang anak, seorang pelajar dan seorang pejuang bangsa..,"

"balik matrik kali ni, diriku berazam untuk belajar dengan lebih tekun dan teliti! bersuka-ria pada waktu yang bersesuaian agar waktu remajaku dipenuhi dengan kisah-kisah indah. lupakan perkara-perkara yang menyakitkan, menyedihkan dan melukakan hati ku ini. AZAM? 4 FLAT~!..,"

bye, assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY FRIENDSHIP

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

CLICK SAYA !

Copyright© All Right Reserved Hani Suhaila