Al-Quran Wanita

August 25, 2013

Assalamualaikum~ :)

hai hai! sihat ke semua silent reader? :) harap-harap macam tu lah yer? hihi :) 

ni dengar ni, banyak gila nak cerita-cerita tauuuu :) tapi mula-mula nak cerita pasal Al-Quran Wanita. yesss, hani masa tu dah ada Al Quran yang hani sanyangggg sangat! tapi dah bagi dekat sahabat sebagai kenangankan sebelum keluar PLKN. dan sekarang ni memang tengah mencari. nak pergi beli dekat bookstore, dekat Tangkak ni susah nak cari bookstore sebab hani memilih bab bookstore ni. hani suka pergi MPH dengan POPULAR jer! haha. nampak tak mengada dia? semua tu ada dekat Melaka jer.

cari punya cari sampailah hani jumpa pasal Al-Quran Wanita ni. sebenarnya lama dah tahu pasal ni cuma tak ada fulusss nak beli. hehe. dan sejak sambung belajar ni, ALLAH bukakan sedikit pintu rezeki dari segi kewangan. adalah sikit-sikit untuk beli apa-apa yang dirasakan perlu dan penting? hehe :)


banyakkan kelebihan diaaaa? ;) hehe. tu yang sangat-sangat teruja untuk beli. harga dia pula rasanya sangat berpatutan :) RM75 dan keatas. setakat ni harga dia antara RM75 sampai RM100. sebab dia ada banyak jenis, ada yang biasa sahaja dan ada AL-Quran Pelangi :)

banyak jenis warna untuk kulit dia. dan banyakkkk jenis lagilah, kalau yang ni jenis ribbon cover. ada tu yang cover dia baldu. macam-macam dan nak pilih memang merambangkan mata. haha :P

okay,
kalau nak tahu lebih lanjut boleh lawat page dia dekat Facebook tauuuu :) dan kalau berminat boleh terus PM dekat Official Web Page dia :


selamat membeli dan mencuci mata ;)

bye, assalamualaikum ;)

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...