Welcome Back To College, 2 Months To Go!!

February 08, 2014


Assalamualaikum :D

so people, esok Hani akan kembali ke Kolej Matrikulasi Johor. jadiiiiii, blog ni akan terbengkalai lagi buat seketika. tak lama, In Shaa ALLAH 2 bulan je. tapi kalau ada apa-apa, Hani akan share dekat sini. Hani cuba, sebulan sekali untuk update. hihi. untuk separuh lagi semester ni, Hani minta doa semua reader untuk doakan kejayaan Hani. In Shaa ALLAH 03/03/2014, keputusan UPS akan keluar. harap-harap keputusan ini membanggakan. dan kalau Hani puas hati, ada hadiah yang menanti untuk sahabat yang sentiasa duduk sama-sama study dengan Hani lebih kurang seminggu sebelum UPS tempoh hari. In Shaa ALLAH! dia memang banyakkkkk sangat membantu! heee :D

dan tadi baru lepas buat sedikit penghargaan dekat FB untuk sahabat-sahabat yang sentiasa ada dekat dengan Hani dalam susah senang selama 2 semester ni KMJ. daripada room-mates, class-mates termasuk lah sahabat-sahabat yang Hani kenal di sana. selalu ada susah senang Hani. hihi.

**********


so, as an award to those people who always beside me, without giving up to wipe all my tears, give support from behind, holding my hands and help me to woke up from everything that makes me down. sat together and heard all of my stories. did jokes to make me laughing like the craziest one, shared something funny to make me smile, even once. and everything that all guys already did. I'm appreciate it so much. 



what I could says, thank you so much for everything and hope our bonding of relationship will never be apart. love the people I almost tagged in! :'D good luck for this last semester, study smart as well! hope Allah bless everything we does. In Shaa Allah! 

MH - Menjadi Hamba
Allah's Servant Always :')



Lots of Love,

Hani Suhaila :'D


**********
sorry aaa for the broken English. hihi :P

so, inilah penghargaan yang Hani buat untuk mereka. dan sahabat yang paling baruuuu atau senang kata hubungan persahabatan yang masih fresh ialah Encik Sholehin niiiii! Hani cuba untuk jadi sahabat yang terbaik dalam kalangan yang terbaik terhebat tergempak untuk Sol dan sahabat-sahabat yang lain ye :') In Shaa ALLAH! 

Sholehin :)

okay masa tulis ni rasa terharu sesangat :'D tak sangka, kita dah nak habis matrik kan? rasa macam baru je register minggu lepas. masa baru register tu, rasa nak cepat-cepat habis dari matrik. tapi bila lagi 2 bulan nak habis, minta lambat-lambat lah selesai program Matrikulasi ni. tak sanggup rasanya nak habiskan matrik. banyakkkkk sangat kenangan! :'D



tapi apa nak buat, adat dunia kan? setiap permulaan ada pengakhirannya :') haihh, sedih pulak rasa. haha. apa-apa pun, Hani wish Good Luck dekat semua students Matrikulasi dalam menempuh hari-hari terakhir di matrikulasi masing-masing. kita kena lipat gandakan usaha untuk final ni, PSPM II. In Shaa ALLAH! buat masa ni, lupakan soal nak cari jodoh ke, nak flirt dengan mana-mana manusia ke, atau buat benda pelik-pelik. kuatkan Iman, study hard, ingat janji dengan mak ayah dannnnn paling penting ingat masa depan kita. yeay! eh tapi sesiapa yang ada couple tu, pandai-pandai bahagi masa, pandai-pandai jaga hubungan supaya hubungan tu elokkkk je ye? hee :D

so then, Hani share gambar sikit! bagi perangsang untuk diri sendiri terutamanya dan untuk sahabat-sahabat seperjuangan! :'D





sebagai penghargaan lagiiiii, hani hadiahkan gambar-gambar sahabat-sahabat Hani yang sentiasa ada selama Hani dekat KMJ untuk tatapan ramai. hehe :) tak terucap penghargaan tu, melalui ini harap mereka faham yang Hani sayang mereka sangat sangat dan sangat! tak mampu nak ungkapkan! :'D




room-mates! tak tahu lah masuk U nanti dapat lagi ke tak room-mates yang sporting dan gempak macam korang. harap-harap ada. In Shaa ALLAH :') jangan lupakan aku bila dah berjauhan nanti. ALLAH, sayunyaaa :')
C 2.24
Ajlaa | Maysa | Rabiatul | Hani

"bina ego sikit, jual mahal sikit. jangan terlalu memberi..," - Ajlaa
"mana kau rasa elok, teruskan Hani..," - Maysa
"aku doakan yang terbaik untuk kau..," - Rabiatul

- Hafiz Nordin -
sahabat sama-sama PLKN, Kem Pagoh. dah hampir setahun perkara itu tapi kita sebagai bekas Pelatih PLKN kena bangga! hihi. dialah sahabat yang support Hani masa mula-mula masuk matrik :') selalu ada, selalu bagi semangat dan harap hubungan persahabat ni tak putus macam tu je. harap PERSAHABATAN masih kekal walau apa pun yang jadi. In Shaa ALLAH!
"jangan jadi perempuan yang memerlukan lelaki, tapi jadilah perempuan yang diperlukan lelaki..," - Hafiz



Class-mates yang memahami. yang selalu jugak bagi support dan selalu ada dengan Hani. harap dekat U nanti adalah class-mates yang seperti ini. masing-masing share cerita share problems. lepas tu fikir sama-sama untuk selesaikan. bila tak ada jalan penyelesaian, biasanya Izmil akan kata "biaq la..la ni buat tak tau ja ok. tak pun doa..," hihi. dia orang Utara! hihi. oh ye, ada seorang lagi sahabat kami, Muzamil tapi gambar tak ada. later Hani upload gambar dia :')
MT5 - MD11
- Izmil | Syera | Muzamil -

"kau kena kuat!..," - Syera
"hang tak payah fikirlah, Hani..," - Izmil
"Allah tengah uji, sabar okay..," - Muzamil



Ahmad Sholehin (Sol)
so, inilah sahabat Hani yang masihhhh baru. dah sebulan ye persahabatan kita? hehe. Alhamdulillah. Hani kira tau! sebab Hani terlalu menjaga sebuah perhubungan terutamanya persahabatan :') okay Sol, kalau Sol baca blog ni. Hani cuma harap kita boleh jadi sahabat yang rapat sampai bila-bila. In Shaa ALLAH. harap selama sebulan Sol berkawan dengan Hani, Hani harap layanan Hani pada Sol baik-baik jer. kalau ada kecil hati atau apa-apa. maaf dipinta! hehe :') thanks sebab jadi member study yang best! nanti teman Hani ambil result tau! hihi :') dan Hani ingat kata-kata Sol 
"no words GIVE UP for LOVE..," - Sol
thanks for remind me :'P

eh? heeee, okay. ni gambar hari tu. tak tahu nak luah macam mana. sayu :')
motif? macam tak ada kaitan je :D

Bonda :')
dan paling tak boleh lupa tak boleh abai. Bonda tercinta :') yang selalu ada, bagi semangat bagi ketenangan. selalu dengar semuaaaa cerita Hani bila stress. selalu tenangkan Hani. bila stress belajar, atau ada masalah dekat kolej. terus call dan mak dengar semua cerita. mak diam tak berkutik! bila dah selesai bercerita barulah mak bagi cadangan dan nasihat. tulang belakang selamanya. In Shaa ALLAH :')
"jangan terlalu fikirkan perasaan orang, fikirkan hati dan diri sendiri dulu. dah settle, baru fikirkan orang..," - Bonda 

- Bonda
- Ajlaa
- Maysa
- Rabiatul
- Hafiz
- Syera
- Izmil
- Muzamil
- Sholehin

tak ada apa yang mampu diungkapkan hanya doa Hani yang mampu mengiringi kalian semua. In Shaa ALLAH. harap semua baca blog ni terutamanya post kali ni. ianya penuh dengan jiwa ketika menulis. heheee :'D harap selama ni Hani jadi anak dan sahabat yang paling baik, paling ceria, paling kelakar dan paling banyak jaga hati awak-awak semua. In Shaa ALLAH. andai ada salah silap, maaf ye :') kadang-kadang kita tak sedar kesalahan kita, kadang-kadang kita bergurau tapi hati yang di sana terasa. aduduhh, harap tak gitu. kalau ada, maaf sangat sangat dan sangat Hani pohon :') JANJI TAK ULANG LAGI. In Shaa ALLAH. harap semua masih sudi ada di samping Hani walau apa pun yang jadi ye? bila dah habis matrik nanti, kalau kata terbuang number Hani, sila-sila lah contact kembali melalui FB, INSTAGRAM, TWITTER atau BLOG ni :')

haihhh, sayu gila bapak. hahaha :'D okay lah, selamat maju jaya untuk semua. semoga ALLAH redha dengan usaha kita selama ni. semoga semua dapat masuk U dengan course yang menjadi pilihan hati. In Shaa ALLAH! doa Hani mengiringi kalian selagi ada hayat, In Shaa ALLAH!

okay, Hani terpaksa off dulu. esok nak balik kolej. jadi ni post sebelum balik kolej. nanti bila-bila free, Hani update lagi yeee :')

oh ye, ayat-ayat yang Hani tulis tu memang mereka ada cakap dekat Hani. tak tahulah mereka ingat atau tak :') tapi Hani ingat semua. Alhamdulillah!.

OK!

bye, Assalamualaikum :')
*tears down*

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...