Doa Buat Diriku

December 30, 2011

~Dengan Nama Allah yang Maha Permurah lagi Maha Penyayang~

duduk sendirian pada malam ini 
melayan karenah hati ini
sudah empat hari aku begini
cuba melupakan segala sengketa di hati

Ya Allah tuhan yang ku agungkan
kenapa sayang ini masih sama ?
kenapa aku masih mengharapkan dia ?
Ya Allah, berdosanya aku !

seolah olah aku melawan takdirmu
ada ketika aku termenung jauh
ada ketika aku menangisi takdirmu
bantulah aku pulang ke arah yang benar, tuhan ku

ketika ini aku rasakan
tiba tiba merindui dia yang pernah singgah di hatiku
memikirkan soal dia 
apa yang dia lakukan sekarang ?

Ya Allah tuhan pencipta seluruh alam
bantulah aku untuk kembali tenang
bantulah aku untuk menyimpan sayang ini sebaiknya 
Insya-Allah . Amin ~




You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...