Dari seorang suami

January 28, 2013




Dari seorang suami:

Jika diberi pilihan untuk mencintai satu diantara dua... isteri solehah atau bidadari syurga maka aku akan berkata sesungguhnya aku amat mencintai isteri solehah lebih dari bidadari syurga kerana isteri solehah adalah hadiah dari Allah yang bersedih bilamana aku bersedih,gembira bila ku ketawa, melahirkan anak untukku,menjaga diriku,menjaga kehormatan diri bilamana dibelakangku,membasuh pakaianku, mendidik zuriatku dan sentiasa menuruti perintah aku..... yang pasti isteri solehah itu lebih cantik dari bidadari didalam syurga 70000 kali disyurga nanti..bidadari hanya disediakan untukku semasa aku sudah didalam kesenangan tetapi isteri solehah adalah bersamaku didalam setiap keadaan tak kira senang mahupun susah....

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...