Keep Calm and Love Sem 2

November 20, 2013


Assalamualaikum
hye! ;)

ohhh, terasa excited untuk update entry kali ni. eh eh, bukan kali ni je yerrr. semua entry yang pernah di updated dan bakal di update tu, memang excited melampauuuu. hihi. okay, esok dah balik kolej. tu jer nak cakap. haha. tapi macam pendek jer kan kalau nak cakap tu jer?

jadi, hani memperpanjangkan la sikit entry ni. nak share banyakkkk gambar. baru curi dekat Mista GOOGLE tadi. terima kasih yerr Mista GOOGLE sebab bagi curi gambar. hihi. esok balik KMJ dengan harapan nak study dan get prepared untuk MUET pada hari Sabtu (23/11/2013) haaa, tak lama kan? duduk rumah, tak sempat nak study apa tauuu. sebab? tolong mak siap-siapkan keperluan apa yang patut untuk majlis pernikahan dan perkahwinan abang hani.

abang yang nak nikah, adik dia yang lebih-lebih kauuuu. hihi. habis tu, kalau tak tolong. siapa lagi yang nak di harapkan? betul tak? hihi ;) and as a present, mak belikan something yang sangat sangat sangat mahal dan berharga. sayang gila dekat benda tu. sentiasa di pakai tak lepas-lepas. suka sangat! apa dia? rahsiaaaa :P

tapi malas sangat nak kemas barang, perkara paling tak suka dan menyampah ialah kemas barang nak balik. malas kuasa sepuluh. hihi. esok kot baru kemas -,- dan sekarang tengah kumpul semangat yeeeee. sedang mencintai semester 2 yang akan memunculkan diri Isnin depan (25/11/2013) ayoyoyoyo. lepas tu dalam 3 Disember 2013, keputusan temuduga untuk SPA akan keluar. tak tahu lah dapat ke tak, tapi ada simpan sikit harapan. harap-harap dapat. macam tu lah. dan In Shaa ALLAH 10 Disember 2013, result PSPM 1 akan keluar. gerunnnnnn! takutttttt! serammmmm! semua dah bercampur. errrrr -,-

tapi tak apa lah, Keep Calm and MOVE ON. hihi.

sebenarnya takut nak start Sem 2, sebab nak akan menghadapi Homesick yang melampau rasanya bila dah balik kolej. errr. dah lama kan duduk rumah. hari-hari tidur dengan mak, manja-manja dengan mak (yeke?) haha. tapi cuba lah untuk kuat.

errr? ni saja yang mampu di lakukan. hihi

hani dah tengok sepintas lalu subjek-subjek dia. agak menggerunkan. tapi tapi tapi. bacalah ayat ni~~~



study study study. tu jer cara nak selesaikan masalah. hihi





cuba mencintai semua main subjects ini dengan sepenuh jiwa dan raga. kannnn, gituuuu. hihihi. semester 2 sangat mencabar yer anak-anak. persiapkan mental dan fizikal anda Cik Hani Suhaila. time table untuk Sem 2 pun TERSANGATLAH padat. rehat pun dah satu jam jer. kalau sem 1 hari tu, dua jam dapat break. yelahhhh, subjek makin tough. so, kena struggle lebih :)


enty kali ni kita post banyak gambar-gambar KEEP CALM AND bla bla bla. haha. penat tak searh dekat Mista GOOGLE tadi. sila hargai. haha! 

anyway, hani minta doa dari silent reader hani. doakan yang baik-baik untuk hani. doakan hani boleh perform well untuk semester 2 ni. semoga hani lepas interview hari tu dan semoga result PSPM 1 hani amat membanggakan setiap manusia yang mencintai dan menyayangi hani :) palinggggg penting, don't stop support me okay :) love all of you so much. In Shaa ALLAH ^_^

tu saja nak share, take care.
bye, assalamualaikum :)

gambar masa awal sem 1 hari tu. sekarang dah tembam sikit kot? haha

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...