Congrats People :)

July 28, 2013

Assalamualaikum :)
haiiii semua. lama sangat tak update blog. banyak sangat sebab musababnya. ni pun hani TERPAKSA update guna telefon. haishhh.. sedih sangat.

jadi seorang pelajar diperingkat yang lebih tinggi memang memberi tekanan yang dahsyat.. sangat-sangat dahsyat. masa yang ada hanya untuk belajar, siapkan tutorial, ulangkaji dan pergi kuliah.. masa untuk bersosial? bukan tak ada cuma limited kotttt. hehehe. sebab masa yang ada, hani gunakan tidur dan berehat.
kesimpulannya dekat sini.. sesiapa yang bakal sambung belajar tu, prepare yourself! because if you didn't do that.. awak akan menyesal sangat-sangat sebab tak ada mindset! hihihi..

untuk kawan-kawan yang dah sambung belajar. ada yang ambil Diploma Forensik, Diploma TESL, Asasi Sains Fizikal, Diploma Sains Komputer, ke Matrikulasi macam haniiii.. hehe, dan yang ke form 6.. I wish you luck, congrats sebab kita dapat sambung study..

untuk kawan-kawan yang dapat ke matrikulasi. wish you luck for UPS.. kita belum masuk university lagi tauuu. so, kita kena struggle untuk rebut peluang ke university. harder competition for us :) yang paling penting, jangan abaikan solat 5 waktu. sesibuk mana pun kita, jangan pernah meninggalkan solat! kerana itulah tembok yang perlu kita bina sebagai pelindung diri dan hanya pada-Nya kita bergantung harap..
mudah-mudahan dipermudahkan. In Shaa Allah.. dan junjungan Nabi Muhammad SAW.. cintailah baginda, ingatilah baginda. sesungguhnya, syafaat baginda yang kita akan kejar di akhirat kelak :')

Allahum'ma sollialasayidina muhammad. wa'alaa'lihisyaidina muhammad.. :')

bye, assalamualaikum..


*sorry gambar lesu. hihi*

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...