CLICK SAYA !

Monday, May 21, 2012

Sahabat :D

Assalamualaikum ~ 
ni hani nak cerita something ni :D tadi dekat sekolah , hani ni bergaduh dengan kawan baik hani . adesh . macam sengal pun ada . hani rasa hani ni macam mangsa keadaan . actually , dia tu adik kepada boyfiee hani . satu kelas dan satu kepala xD . nak dijadikan cerita , dia datang pepagi kat sekolah terus pergi teratak ilmu kat SMKSU . teratak ilmu tu kira macam pondok belajar lah kan :) hani tak perasan sebab tengah memorize pasal BIOLOGY . pagi tu hani ada exam BIO . kawan kawan pun tau hani ni otak BIO . so , mereka ada tanya hani sikit sikit dan hani memang fokus utuk BIO ni lebih ;) ape pasal cerita pasal ni pulak ? 

okayyyyy ! sambung balik .

hani tak perasan dia datang , sebab selalu kalau dia datang . dia panggil hani . ni dia buat tak paham je -.-' dia  buat bodoh je dengan hani . buat tak faham . muka hani pun dia tak nak padang . haihh . terasa hina sangat kot . hani tanya dia banyak kali . hani buat salah kat dia ke ? dia cakap tak ada . tapi buat muka ketat . sabar je la kan . hani malas fikir panjang . taknak kusut kan kepala yang selalu berguguran rambut ni (jangan botak tengah sudah) haha :D 

pic yang paling semart dari kami . hani dengan nadzirah ni sama sama suka pic ni ;)

mula mula exam paper 1 ow . senang ak gila la soalan dia . bukan riak tapi memang senang -.-' lepas tu paper 3 . pun senang juga . masuk paper 2 . huihuii . structure question dia payah woo . tapi essay senang XD start paper 2 tu , hani dah mula tension . hati ni panas jeeee . lepas tu terfikir pasal kawan hani tu . adeh -.-' masa ak balik tu , dia keluar kelas dulu . hani pergi kejar dia , tarik tangan dia dan cakap macam ni . ehem . ehem . 

"weyh , apa salah aku kat kau ni sampai kau layan aku macam ni sekali ? kalau aku salah , cakap ! aku tak ada buat apa apa salah dengan kau tapi asal kau buat aku macam ni ?" lepas tu dia diam jee -.-' makin meluap luap rasa geram ni . baik cakap dengan tiang ye dak ? :D sambung balik "kalau perangai aku buat kau tak suka , cakap ! aku boleh ubah . tapi masalahnya , kau langsung tak nak cakap dekat aku !" masa tu dia nak blaa dah ikut arah bertentangan dengan hani . hani halang dia dan cakap "suka hati kau la weyh ! kalau kau tak nak cakap , terpulang ! sedih kot kau buat aku macam ni ! " terus hani biarkan dia jala arah lain lepas tu dia jerit "kau tanya lah abang aku !" 

haaa . balik je , terus mesej abang dia marangkap my boyfiee . har har . tapi sejak dua menjak ni , hani dah malas ak gaduh . so , tanya baik baik . rupa rupanya dia mintak abang dia ni buatkan kerja physics dia . yang jadi masalahnya , benda tu kena buat dalam BM . kami ni belajar BI . dah tentu lah ak translate ke BM tu payah .  tapi boyfiee hani ni tolong hani translate kan . adik dia mintak buatkan jugak kerja physics tapi tukar ayat yang sama maksud . abang dia punya selenge boleh fikir adik dia nak kerja hani . haaa . tak nak tolong la adik dia tu kan maknanya . akibatnya , adik dia cop ALONG(abang dia) LEBIHKAN HANI BERBANDING ANGAH(kawan hani) ! dah pulak . aku mangsa keadaan . tidakkkk !

tapi sekarang ? okay dah . Alhamdulillah . salah siapa eh ? entah ! tak kesah la salah siapa pun kan . hani pun mesej jugak dengan kawan hani tu . dia pun mintak maaf jugak . so , hani mintak abang dia ni carikkan kerja tu untuk dia . hani sampai tak selera nak makan , tapi bila dia mesej dengan nada hepy . terus lapar . haha :D Alhamdulillah . tu lah dia kisah kami :) hehe

mata bulat O.O haha :D orang kata . masakan lidah lagi tergigit , inikan pula kita manusia biasa yag sering melakukan kesilapan . weeee :) hehe

tiga sekawan . tak boleh di pisahkan :D kalau hilang seorang ? tinggal ler dua je :(


ni ? haha :D tak ada kaitan :P abang nadzirah ni ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY FRIENDSHIP

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

CLICK SAYA !

Copyright© All Right Reserved Hani Suhaila